Friday 28 September 2012

Entry Terbantut

.... | Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia | ....

Hari Raya dah habis kan?
Nampak tak kat situ aku cuba katakan apa?
Aku cuba kata yang lama aku tak jenguk benda alah ni.

Apa dah entry terbantut aku?
Kek coklat kan..
Ya macam biasa aku tanya aku jawab..

So selepas buat mogok merajuk, baba dan ibu ada request aku buat makanan kat diaorang.
Jom-jom..jenguk dapur bersepah aku..


v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




ok ni lepas aku adun sebatikan adunan tu. sebenarnya ni aku buat brownies.



ni takde motif,ni buat sebab dengan kepala tak berapa nak center. so kita campak coklat dalam adunan yang dah manis tu menajdikan brownies nanti triple manis.



ok letak dalam loyang ikut shape korang suka..


Termenung...
Aku sebenarnya kagum dengan diri sendiri tapi belum ujub sebab aku buat entry ni dah 3 jam tapi belum siap jugak.. 

Ting!!

Ok dah masak tu brownies kita,jom tengok hasil..


ok siap..tapi tak menarik. aku masih tak puas hati nak campak barang so jom campak lagi..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


&


nampak campak ape? yup coklat,kekacang dan butterscotch. menjadikan brownies ni sangat manis~!


Jadi brownies ni aku namakan Brownies Baba Aku.
Bila hidang,aku dapat nampak muka baba aku lain semacam je.
"Nak baba kena potong kaki hujung tahun ke?",
Nampak tak kat situ perlian maut dia?
So lepas hidang dekat dia,aku masuk peti.
Tak sangka pulak bila masuk peti,rasa manis tu kurang.
Petang tu tengok loyang dah kosong pun.
Lega~~~~


Termenung..
Sebenarnya ni dah keesokkan hari pulak dah,aku dah siap tidur dah pun ni.
Kejap lagi nak buat kerja.
Lama kan? 
Bukan pasal apa ni, satu gambar pun dekat sejam loading. 
Perghh~~~! 

Yang aku buat untuk ibu tak update lagi,cenggana???
Haish~!

Terlekat melekat : mengantuk le pulak...


1 comment:

  1. mana dapur bersepah nye..? -__-"



    gi buat keje...
    lepas tu update utk ibu plak..
    nnt ibu merajuk..

    ReplyDelete

AJK Stor