Monday 16 April 2012

Sekali lagi

.... | Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia | ....

Dulu orang dah bosan guna facebook,aku baru nak guna.
Sekarang orang punya tweet dah berpuluh ribu, aku baru beribu.

Dulu bila kawan-kawan kata,

"beralih lah..tweet pulak. apa barang fb,leceh..",

Aku akan jawab,

"tweet lagi leceh lah..",

----

Sekarang aku guna tweet sampai limit dua tiga kali, dan sekarang pun dah kena limit.
Sekat la 10 minit je kan, ni lama pulak sekat.
Sesiapa di medan timeline tu terperasan tak aku hilang..
Jeng..jeng...jeng...

Tengah sabar ni menunggu tweet ok balik sambil-sambil tak sedap hati tak senang duduk sebab kereta hilang.
Inform baba, dia kata insyaAllah 24hours akan jumpa.
Hope so lah kan baba..

Baby gemok tu baba yang kasi..
#haish


Terlekat Melekat : Sambil tunggu bluebird, kita kerja dulu ok. ^_^

2 comments:

  1. Bersabarlah ye...insyaAllah klu kuat 'jodoh' dengan baby gemok tu mesti jmp (^-^)

    ReplyDelete
  2. org kata apapun fb ke twit ke? aku lebih slesa blog.. fbpun sebab kengkawan bising suruh ada... reti taip ajalah.. lain tak reti.. twit? serius aku tak reti lngsung.

    ReplyDelete

AJK Stor