Saturday 2 March 2013

Cuti~!

.... | Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia | ....

Dah masuk bulan 3. Cepat betul rasa masa berjalan,rasanya baru je aku cukup umur 2 bulan lepas.
Sekarang ni dengar kata musim sakit dan musim dapat penyakit.
So jaga diri elok-elok lah semua.

Aku kat sini ditemani oleh wajah-wajah kesayangan dan kawan-kawan yang sanggup datang nak ziarah sambil bercuti.
Dan jika takde aral melintang aku akan mula bercuti sekitar 8/3/2013 - _/_/2013.
Doakan semoga perjalanan dan urusan aku selamat semuanya ye.

Dalam tempoh bercuti,rasanya aku tak online sangat.
Just in case ada nak tanya atau inform apa-apa, silakan.
Insyaallah aku on jika dapat ada masa terluang.


Terlekat melekat : Thanks awak, jangan letih mencintai saya ^_^

0 blogger kaki gosip:

Post a Comment

AJK Stor