Saturday 19 January 2013

Hadiah Pelik

.... | Assalamualaikum , Salam 1 Malaysia | ....

Seperti semua yang sedia maklum 1st January lepas merupakan tarikh dimana umur aku meningkat 1 angka.
Seperti yang semua sedia maklum juga yang aku ni masih muda belia dan masih lagi mendapat hadiah.
Gaya adik-adik ..

Terima kasih yang bagi hadiah,susah-susah je.
Apepun terima kasih, dan terima kasih sekali lagi sebab letak nama penghantar.

Apa yang menjadi topik aku hari ini adalah tentang hadiah aku yang pelik-pelik.
Lagi pelik bila tidak dinyatakan secara tepat siapa penghantar/pemberi.
Suka nau gurounye..~!

Antara hadiah-hadiah pelik yang aku dapat.
(Gambar tidak diletakkan,Google saja sebab aku malu)


  1. bra push-up : aku ada gaya nyah terlampau ke?
  2. dildo : aku ada gaya gay tegar?
  3. kondom pelbagai ketebalan dan perasa : yang ni kalau aku ada bini pun aku tak pakai.
  4. kotak besar mengandungi sebatang cucumber : aku rasa ni dildo alternatif.
  5. tak tahu : aku tak tahu apa nama benda ni,macam mic tapi bukan.
Hahaha..
Banyak benar lagi aku dapat yang pelik-pelik ni.
Maaf,yang memang aku tak guna tu aku dah agihkan kepada kawan-kawan.
Aku hargai pemberian tu tapi aku kena beri orang sebab aku rasa mendatangkan fitnah pula kalau simpan.
Maaf.

Terlekat melekat : apa khabar semua hari ni? waras?

0 blogger kaki gosip:

Post a Comment

AJK Stor