Saturday 31 December 2011

Sampai Masa Aku Pergi Jua

.... | Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia | ....

Title always kena gempak ye, so Selamat Tahun Baru kepada semua penduduk Bumi.
Alien jangan jeles ok ~! Jangan pulak tiba-tiba nak serang Bumi sebab jeles..ohho...~~

Selamat tinggal 2011 yang banyak memberi makna dalam hidup aku selama aku bernafas. Yang banyak memberi peluang untuk aku belajar apa itu erti hidup,ketulusan dan juga harga diri.

Semoga tahun 2012 yang akan ditempuhi memberi lebih banyak kebaikan dari keburukkan. Sama-samalah kita ikhtiarkan apa sahaja yang terbaik untuk diri kita. Ok?

Tahun ni adalah tahun yang ke 24 aku tak sambut hari lahir bersama abang aku Zuhayr. InsyaAllah ada masa aku akan kesana atau dia akan datang jumpa aku. Yup, Happy Birthday to me... ikut waktu Malaysia lah kan sebab lahir kat Malaysia.

Muhammad Helmy Khair Zuhayr dan Muhammad Helmy Khair Zuemiey telah dilahirkan pada 1 Januari pada tahun ______ , pada pukul 1.02 minit pagi. Ibu kata 1 tu menandakan 1st time bersalin dan 02 tu pulak menunjukkan keluar 2 bayi. Ibu...Ibu....macam-macam~~

Hadiah untuk Ibu aku x beli lagi ni,yelah nak ucap thanks sebab lahirkan aku..
Thanks Ibu..ok lah thanks jugak kat baba sebab sumbang sperm~!
Jasa anda dikenang~!

Terlekat Melekat : thanks kepada yang wish :)

4 comments:

  1. thanx kt baba tu mcm ...............

    argghhh..macam-macam la...!

    Y___Y

    ReplyDelete
  2. erkk salah ayat ehh?
    baba suka extreme so xpe..haha

    ReplyDelete
  3. aku syak muka ko ala2 K pop la.. sebab mak ko japanese kan?


    hurmmphh, aku imagine jap, harap2 muka ko tak mcm giant..

    ReplyDelete
  4. fikar..kat twitter aku tu kan muka aku dah.huhu...gitu jelah..

    ReplyDelete

AJK Stor