Thursday 24 November 2011

Entry tengah malam

.... | Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia | ....


Ikutkan kepala yang berat memang dah x nak update, hampir je closed tab blog tetibe ...


"awak x update blog? update la..."


Cair walaupun baca, tu yang update nih.. *perlu ke aku cakap gini...


Petang tadi selepas aku sedar diri aku ni busy, so aku decide untuk remove application game dalam facebook yang aku dah main. Walaupun berat tangan ni nak klik,tapi last-last klik jugak.


First aku remove The Sims Social, alasan remove sebab sims tu pandai pulak merajuk. Bila merajuk, title closed friend jadi friend biasa-biasa je. Memang x la kan, lagi manusia betul merajuk pun aku x pujuk, inikan pulak kartun ni. So bye..


Second , It Girls aku remove sebab namanya untuk girls.. Lain la ada game untuk aku jadi pakwe kepada sesiapa dalam It Girls tu.. *masa main dulu x fikir pulak


Third , Monster dan Farmville .. Tanam pokok berhari-hari, last-last terlupa nak harvest so layu..Rugi je coins,so boleh blah~!


Selebihnya tu Cityville,Castleville yang kena hire atau mintak barang dengan rakan-rakan.. Lagi la aku malas~!


Yang tinggal sekarang ni Cafeland je, aku pun x tahu kenapa yang ni melekat dengan aku. Mungkin lepas ni nasib cafe pulak aku remove.. Tunggu jelah 


Aku update malam ni pasal game sebab aku x tahu nak update apa.. So ni kira update la kan? Hohoho...


------


Kerja berlambak, sekarang tengah pujuk kawan gantikan aku ke Beijing. Tapi dia macam refuse pulak, ada ke patut orang nak bagi berjalan-jalan dia x nak.. *best je kata orang,pesal aku sendiri x nak pergi...huhu


Kepala makin berat, entah bila nak sihat ni.. Doakan aku cepat sihat ye, banyak lagi kerja aku ni x selesai. Nak masuk mintak anak orang pun x leh lagi ni..




Terlekat Melekat : nak dengar radio, tapi segmen MJ pulak... *malam jumaat~~~!

4 comments:

  1. kahkahkah...

    awk..update laa lagi malam ni..!!
    cair tak..?? :P

    segmen MJ ade ape?
    terus on radio.. ekeke

    ReplyDelete
  2. x cair .... :p

    MJ suria..bukan ada tagline dia ke?huhu..

    nebes abhunk..nebes...nebes dengar tagline tu..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

AJK Stor